Trofeul Opel

Brasov, 14 oct. - 15 oct. 2017
www.trofeulopel.wordpres.com

>


  Clasamente 2017
Clasament OPEN
1.  P.Andronic115.0
2.  A.Dumitrescu108.0
3.  L.Radut104.0
4.  B.Cuzma78.00
5.  C.Stratnic73.00
Clasament echipe
1.  Yacco Racing Team503
2.  WOT Racing 2456.5
3.  Rally Dream Team382
4.  WOT Racing356.5
5.  Pasteur Racing Division125
Clasament grupa N
1.  A.Mitroi198.0
2.  I.Nicolae112.0
3.  C.Erhan94.00
4.  R.Necula87.00
5.  C.Popescu74.00
Clasament grupa A
1.  A.Iliescu167.0
2.  O.Ciovica139.0
3.  C.Ciobotaru115.0
4.  S.Marghitas88.00
5.  C.Radulescu63.00
Clasament grupa H
1.  P.Andronic154.5
2.  L.Radut129.5
3.  B.Cuzma100.5
4.  L.Kamenov97.00
5.  C.Stratnic87.00
Grupa D
1.  A.Dumitrescu95.00
Grupa I1
1.  M.Comsa38.50
2.  G.Graef27.50
3.  A.Perian22.00
Grupa I2
1.  C.Ghigea160.0
2.  C.Ganescu114.5
3.  D.Alexandrescu120.5
4.  P.Constantinescu71.00
5.  L.Borbely70.50
 Clasamentele complete


  Suntem pe Facebook

Simone Tempestini incearca noi provocari si va pilota un Radical SR4

Data: 01 Septembrie 2017 / Coasta
  • Este prima experiență a juniorului Tempestini cu un automobil construit pentru întreceri pe circuit sau competiții de viteză în coastă

Campionul Național de raliuri al României și câștigătorul Junior WRC 2016, Simone Tempestini, va pilota în acest week-end un biplace Radical SR 4 cu ocazia Trofeului Teliu 2017.

Campionatul Național de Viteză în Coastă al României va primi o pată de culoare cu ocazia Trofeului Teliu, odată cu prezența pe lista de înscrieri a câștigătorului ultimelor două ediții ale naționalului de raliuri, clujeanul Simone Tempestini. Acesta a dat curs invitației importatorului oficial în Italia al producătorului de automobile de competiție Radical, de a participa la o etapă de viteză în coastă din România la volanul unui vehicul special proiectat pentru acest tip de disciplină.

Simone Tempestini va face pereche în „echipa” Radical cu un pilot cu un palmares bogat în competițiile automobilistice interne, cunoscutul Horațiu Ionescu-Cristea. Cei doi au luat deja pulsul automobilelor într-o mică sesiune de testare organizată pe circuitul Skat Kart din Târgu Secuiesc și au fost mulțumiți de rezultat.

Simone Tempestini nu se va afla la prima experiență într-o etapă de viteză în coastă, doar că precedentele starturi aveau ca scop a fi doar sesiuni de teste înaintea unor raliuri la care participa juniorul NRA. De data aceasta va fi o experiență dedicată exclusiv acestei discipline sportive, pe care Simone o apreciază foarte mult.

„Este total diferit de ce mă așteptam, este diferit de toate experiențele de pilotaj pe care le-am avut până acum și sunt foarte fericit pentru ocazia pe care o am la Trofeul Teliu. Ținuta de drum impresionează, frânele sunt excelente, iar pentru a scoate ce e mai bun din mașină trebuie să fii finuț cu toate comenzile. Mulțumesc Scuderiei Autosport Sorrento, importator oficial Radical în Italia! Mă bucur că am avut ocazia să testez împreună cu Horațiu la Târgu Secuiesc, pentru că mi-a dat câteva sfaturi foarte importante. Voi lua startul fără a mă gândi la rezultat, pentru că este o altfel de experiență, iar dacă totul va merge bine, sper să o pot repeta pe viitor”, a declarat Simone Tempestini după prima interacțiune cu Radical SR4 EVO.

Radical Sportscar Limited este o companie britanică producătoare de automobile de competiție, ce pot fi modificate și pentru uz stradal (în țările în care legislația permite înmatricularea unor astfel de vehicule). Fondată de Phil Abbott și Mick Hyde în anul 1997, marca a devenit una populară printre competitorii în întrecerile pe circuit sau de tip hill climb (viteză în coastă), dar are și participări la Cursa de 24 de ore de la Le Mans. Modelul pe care îl vom putea admira la Trofeul Teliu 2017, Radical SR4 EVO, este construit pe un șasiu tubular și are o celulă de siguranță construită din fibră de carbon și care corespunde normelor de siguranță impuse de FIA.

Motorizarea a fost dezvoltată pornind de la unitatea Suzuki Hayabusa și are o capacitate cilindrică de 1,6 litri, iar puterea maximă dezvoltată este de 250 CP. Transmisia are șase trepte, sistemul de suspensie permite o multitudine de reglaje, în funcție de particularitățile traseului, iar sistemul de frânare a fost dezvoltat de AP Racing. Greutatea lui Radical SR4 EVO este de doar 450 kg. Viteza maximă constructivă este de 240 km/h, dar Simone și Horațiu vor folosi o transmisie cu rapoarte scurte, mai potrivită pentru traseul Trofeului Teliu, care ajunge până la 195 km/h.

Evoluția lui Simone Tempestini la Trofeul Teliu va fi comentată pe tot parcursul week-end-ului pe pagina de Facebook Napoca Rally Academy (https://www.facebook.com/NapocaRallyAcademy/).

Partenerii lui Simone Tempestini și ai Napoca Rally Academy pentru sezonul 2017 sunt: Banca Transilvania, MaxxMotion, De’Longhi, Michelin și Primăria Cluj.

Raliuri

  • CNRD
  • ERC
  • Sprint
  • WRC

Coasta

Karting

Altele

  • Stiri