Raliul Sibiului UniCredit Leasing

Sibiu, 06 oct. - 07 oct. 2017
www.raliul-sibiului.ro


  Clasamente 2017
Clasament general
1.  B.Marisca203.0
2.  D.Girtofan165.0
3.  S.Tempestini139.0
4.  V.Porcisteanu138.0
5.  F.Tincescu71.00
Clasament echipe
1.  Napoca Rally Academy426
2.  Prorally Team Brasov358
3.  DTO - Tellur Rally Team333
4.  Omega Rally Team233
Clasament juniori
1.  M.Muresan120.0
2.  D.Budai118.0
3.  N.Maior113.0
4.  A.Gheorghe60.00
5.  A.Girtofan57.00
Clasa 2
1.  B.Marisca144.0
2.  D.Girtofan120.0
3.  S.Tempestini103.0
4.  Z.Juhos39.00
5.  Z.Marozsi27.00
Clasa 3
1.  V.Porcisteanu145.0
2.  F.Tincescu84.00
3.  A.Grigore58.00
4.  M.Mihalache39.00
5.  R.Tomita30.00
Clasa 5
1.  A.Raspopa112.0
2.  A.Teslovan100.0
3.  C.Toader43.00
4.  G.Ene35.00
Clasa 7
1.  M.Manole87.00
2.  C.Grigoriu66.00
3.  A.Coreanu27.00
Clasa 9
1.  R.Necula114.0
2.  N.Maior96.00
3.  B.Vrabie83.00
4.  C.Szabo80.00
5.  D.Budai77.00
Clasa 11
1.  J.Tatu100.0
2.  R.Nechifor52.00
3.  D.Dinu46.00
4.  T.Abraham46.00
5.  A.Mihalache44.00
Clasa 12
1.  R.Cotut66.00
2.  A.Minea51.00
3.  G.Badea21.00
4.  M.Beldie19.00
5.  R.Gilles12.00
Vehicule istorice I2
1.  D.Alexandrescu30.00
2.  A.Agapian15.00
Vehicule istorice I3
1.  G.Stanciu102.0
2.  A.Brajkovic64.00
3.  P.Constantinescu59.00
4.  M.Bucovicean48.00
5.  D.Alexandrescu14.00
 Clasamentele complete


  Suntem pe Facebook

Fumuri: "Facem tot ce este romaneste posibil"

Data: 13 Septembrie 2017 / Raliuri

Ca mai toate lucrurile din tara asta, cele din motorsport nu se intampla datorita unui management eficient ci in ciuda unui management ineficient. Concurentii, spectatorii, sponsorii si organizatorii nu se tin de acest sport pentru ca acesta are o directie sau ofera cine stie ce, ci pur si simplu pentru ca sunt pasionati sau sunt convinsi de altii sa incerce ceva plin de pasiune.

La fel si cu “marii” nostri conducatori, fosti, actuali si viitori. Unii sunt vai de capul lor, unii il regreta pe Ceausescu, altora li se rupe iar altii sunt chiar convinsi ca inteleg sportul in general doar pentru ca au concurat aproximativ 45 de kilometri de proba speciala in toata cariera lor. Mai sunt si cei care ar vrea dar sunt orbiti de propriile interese, cei care au vrut dar nu au fost lasati sau cei care au si viziune, si putinta si dorinta si chiar au facut si fac si acum …. dintre acestia sper sa fie cativa care stau acum la panda si asteapta noile alegeri. Sper sa-i ginim mai bine data viitoare si ei sa aiba curaj sa vina in fata. Dar oricum ar fi toti acesti decidenti, au macar un gram de pasiune pentru sportul aceasta si putin respect pentru cei care il practica. Nu putem spune acelasi lucru despre cei care conduc destinele tarii fata de cetatenii ei. Sa acceptam, asadar, ca ne merge ceva mai bine decat ii merge tarii in general!

Daca mergi si spui „da-ti-mi inapoi secundele, ca m-ati penalizat cam aiurea pentru ca am lovit sicana, nu stiam unde va fi, nu a dat decizia cine trebuia”, ti se spune „ok, fie, ia-le inapoi, ai dreptate”. Pe urma vine alt concurent si spune „stati asa, ca eu am gestionat concursul dupa ce ati comunicat timpii cu penalizarile, dati-mi victoria inapoi!” ... si i se da victoria inapoi. Dupa care se revine si se refac clasamentele dupa ce se vad erorile de procedura in urma carora niste concurenti, cei trei campioni absoluti, au cam pilotat in orb in ultima zi la Iasi.  

Se vede mult amatorism dar se vede si o dorinta de a regla lucrurile pe cat se poate. Adica atat cat este romaneste posibil. De multe ori se iau decizii in functie de parerile vreunui concurent sau a unor neni cu „greutate”. Iar la dat cu parerea, la carcoteala, suntem campioni. Ba ca-i prea tuguiata trambulina, ba ca sunt prea multe etape, ba ca e prea devreme miercuri pentru recunoasteri, ba ca raliul ar trebui sa fie duminica, ba ca noi avem slujbe si ajungem obositi acasa, nu mai avem timp sa ne uitam la Melrose Place. Ca veni vorba, daca saritoarea nu este pe placul cuiva nu are decat sa mearga incet, sa o considere parte naturala a probei. Nu te poti supara pe relief ca nu e pe placul tau. Dar te poti supara pe organizator ca o face prea abrupta si se strica masina la aterizare. Asta dupa ce 99% din concurenti si-au pus cover photo cu „rally airlines”, „pazea, decolam” si alte nebunii prin comunicatele de presa. Si sa fim bine intelesi, Bogdan si cu mine am abandonat dupa ultima proba a Raliului Iasului de anul trecut dupa ce am spart baia de ulei la ultima saritoare asa ca ar fi trebuit sa fiu primul care o contesta.   

Dar sa revenim. Dupa cum vedeti, apartin cu varf si indesat acestui popor vesnic nemultumit, cu niste talente acoperite de lene, popor mistocar si carcotas, furios si blazat in acelasi timp. Ei bine, daca nu concurez, comentez. Si daca as concura, tot as scrie, pentru ca am promis ca ma tin de rubrica asta saptamanala. Si daca tot scriu, doar nu o sa scriu numai bine, ca nu are farmec.   

 

        Andrei Mitrasca

Raliuri

  • CNRD
  • ERC
  • Sprint
  • WRC

Coasta

Karting

Altele

  • Stiri