TESS Rally Brasov

Brasov, 24 mar. - 25 mar. 2018
www.raliulbrasovului.ro


  Clasamente 2017
Clasament general
1.  B.Marisca236.0
2.  D.Girtofan217.0
3.  V.Porcisteanu166.0
4.  S.Tempestini132.0
5.  F.Tincescu71.00
Clasament echipe
1.  Napoca Rally Academy491
2.  Prorally Team Brasov437
3.  DTO - Tellur Rally Team401
4.  Omega Rally Team233
Clasament juniori
1.  M.Muresan149.0
2.  N.Maior133.0
3.  D.Budai118.0
4.  A.Girtofan78.00
5.  A.Gheorghe71.00
Clasa 2
1.  B.Marisca164.0
2.  D.Girtofan155.0
3.  S.Tempestini96.00
4.  Z.Juhos39.00
5.  Z.Marozsi27.00
Clasa 3
1.  V.Porcisteanu174.0
2.  F.Tincescu84.00
3.  A.Grigore71.00
4.  R.Tomita60.00
5.  M.Mihalache39.00
Clasa 5
1.  A.Raspopa112.0
2.  A.Teslovan100.0
3.  C.Toader58.00
4.  G.Ene53.00
Clasa 7
1.  M.Manole87.00
2.  C.Grigoriu66.00
3.  A.Coreanu39.00
4.  C.Szabo15.00
Clasa 9
1.  R.Necula134.0
2.  N.Maior111.0
3.  B.Vrabie101.0
4.  M.Muresan94.00
5.  C.Szabo80.00
Clasa 11
1.  J.Tatu100.0
2.  D.Dinu68.00
3.  T.Abraham60.00
4.  A.Mihalache55.00
5.  R.Nechifor52.00
Clasa 12
1.  R.Cotut66.00
2.  A.Minea51.00
3.  G.Badea46.00
4.  M.Beldie19.00
5.  R.Gilles12.00
Vehicule istorice I2
1.  D.Alexandrescu30.00
2.  A.Agapian15.00
Vehicule istorice I3
1.  G.Stanciu127.0
2.  P.Constantinescu77.00
3.  A.Brajkovic64.00
4.  M.Bucovicean48.00
5.  D.Alexandrescu14.00
 Clasamentele complete


  Suntem pe Facebook

Fumul de miercuri: "Sange in instalatie"

Data: 29 Noiembrie 2017 / Raliuri

Tot mai multi piloti din motorsportul international anunta ca se retrag, stau pe bara cateva luni si pe urma revin in competitii. Anuntul acesta cu retragerea este ca un strigat dupa atentie, dupa compatimire, un mod de a forta rememorarea rezultatelor frumoase. Stiti cum e, despre morti numai de bine. Asa si cu cei retrasi. Dupa mine, cea mai puternica si mai autentica retragere din ultima vreme a fost cea a lui Rosberg. Fara fast, fara anunturi cu o mie de ani inainte, fara steaguri cu “Rosberg, te iubim”, “vei ramane in inima noastra pentru totdeauna” etc. A fost batut ani la rand de Hamilton, nu avea rautatea si instinctul criminal pe care il au altii, dar a reusit cumva sa ia marele titlu. Si gata. „Sa va ia dracu pe toti, v-am batut, nu mai vreau.” Asta a gandit, asta a facut. Nu am fost un fan al lui, dimpotriva, am fost chiar un anti-fan, dar retragerea m-a facut sa il vad cu alti ochi.

Cred ca odata ce ajungi la varsta la care simti ca ti s-a cam luat de calatorit, de cautat miimi de secunda, de inteles noi setari si de luat la tranta cu toti tinerii care vor sange, cam greu sa iti regasesti mojo-ul acela care te-a tras in sus. Dar nu pot sa spun sigur cum e pentru ca nu am fost atat de sus. In plus, in Romania, marile personalitati din motorsport nu au statut de vedeta, nu au o expunere atat de mare incat daca anunta ca se retrag, sa-i pese cuiva sau sa vuiasca presa. Cel mai mare nume este, fara indoiala, Titi Aur si iata ca zvonurile spun ca el revine in competitii. Dar nu cred ca va veni cu declaratii cotropitoare si daca va veni cu asa ceva, sigur nu vor fi cuvintele lui ci ale unui om de PR.

Mai tineti minte ce zicea Titi inainte sa se retraga? „Nu mai am sange in instalatie.” „Am fost mai mult pe langa drum decat pe el”. Ce bine e sa auzi declaratii sincere si nu plictisitoarea corectitudine de care toti brusc dau dovada cand vorbesc la microfon! Imi doresc foarte mult sa fie o gramada de R5-uri la start anul viitor. Si sa se bata Simone cu Vali, cu Marisca, cu Giri, cu Titi, cu Keleti, cu Sebi Barbu, sa fie peste zece, sa mai apara si altii care sa se tina dupa ei. Si sa avem o etapa cu ploaie, ceata, penalizari si accidente pe care sa o castige Titi si la final sa zica, contrar tuturor regulilor impuse de sponsor, „La naiba, de asta am revenit. Sa mai gust o data victoria. Sa mai pun presiune pe instalatie si sa vad ca merge.”

Andrei Mitrasca

       

Raliuri

  • CNRD
  • ERC
  • Sprint
  • WRC

Coasta

Karting

Altele

  • Stiri