Trofeul Sinaia

Sinaia, 20 iul. - 21 iul. 2019

>


  Clasamente 2019
 Clasamente complete


  Suntem pe Facebook

Hora, mai rapid cu 1,7 secunde decat Radut in prima mansa de concurs a Trofeului SERUS Rasnov

Data: 07 Aprilie 2019 / Coasta

Lucien Hora a luat prima optiune la castigarea etapei intai a campionatului de coasta, Trofeului SERUS Rasnov. Pilotand un monopost Lola B99/50, Hora este singurul pilot de pana acum care a reusit sa parcurga traseul in mai putin de un minut si 50 de secunde. Lucian Radut (Mitsubishi Lancer Evo 8,5) a mers la randul sau mai tare decat in toate mansele precedente, ajungand la finalul probei de concurs cu 1,694 secunde in urma lui Hora. La fel ca in antrenamentele de sambata, cel de-al treilea rezultat i-a revenit lui Emil Nestor (Norma 1720 FC).


                                                                            Foto: abimages.ro

Ziua de duminica a Trofeului SERUS Rasnov a adus temperaturi mai scazute decat ziua precedenta, cerul fiind acoperit de nori. Ploaia nu si-a facut inca aparitia insa, daca o va face inaintea mansei secunde de concurs, cu siguranta ca va da peste cap clasamentele. De sase ori campion national absolut, Lucien Hora nu a participat la coasta in ultimii ani, dar nu si-a pierdut pofta si indemanarea. In prima mansa de concurs, el a urcat traseul de pe Valea Cetatii cu timpul de 1:48,349. Lucian Radut, cel mai rapid pilot al unui turism, s-a clasat pe a doua pozitie, cu un avans de peste 3 secunde inaintea lui Emil Nestor. Emil Fagadar (Mitsubishi Lancer Evo IX) a ocupat un excelent loc 4 al clasamentului OPEN terminand mansa intai de concurs cu doar 0.049 secunde in fata celui mai rapid reprezentant al categoriei GT, Mihai Leu (Ferrari 458 Challenge Evo). 


                                                                            Foto: Rally Cow

Nici Costi Stratnic nu a fost departe, aducand Dacia STCC la finish cu doua zecimi de secunda peste timpul lui Mihai Leu. Al saptelea loc al clasamentului OPEN i-a revenit lui Silviu Dumitrescu (Osella PA21/E2), care este si al doilea clasat al categoriei prototipurilor, in urma sa, in ambele clasamente, venind Dani Otil (Radical SR4). Vali Porcisteanu testeaza noua sa masina, Citroen C3 R5, inainte de prima etapa a campionatului de raliuri, Raliul Argesului. El a obtinut cel mai bun timp al categoriei S20 si cel de-al noualea al clasamentului general. La S20 a fost urmat de Titi Aur si Costel Casuneanu, ambii pilotand cate o Skoda Fabia R5 si ambii avand acelasi scop ca si Porcisteanu, teste oficiale. Marian Nica (Audi R8) incheie top 10 OPEN.


                                                                            Foto: abimages.ro

Trei brasoveni se lupta pentru laurii grupei N. Pe un Subaru Impreza N12, Calin Manitiu a fost cel mai rapid pilot al grupei, fiind urmat de Octavian Ciovica (Mitsubishi Lancer Evo IX) si Alexandru Mitroi (Mitsubishi Lancer Evo X). Asa cum ne-a obisnuit, Andrei Serban (Skoda Fabia) a mers foarte tare, castigand categoria E2 / -2000. Aici, el a fost urmat de Bogdan Rusea (Renault Megane) si de catre Mihai Daniel Plesa (Honda Civic Type-R).

Cel mai bun timp al grupei A i-a revenit lui Ciprian Ciobotaru, cu un Mitsubishi Lancer Evo VII. El a fost mai rapid cu 5 secunde decat Bogdan Ungureanu (Mitsubishi Lancer Evo IX), intre cei doi intercalandu-se un pilot al unei masini cu tractiune fata, Horia Gheorghe (Honda Civic Type-R EP3).

La fel ca si ieri, Catalin Cedric Ghigea (Alfa Romeo Alfetta GTV) a fost cel mai rapid pilot al istoricelor, timpul sau fiind mai bun cu 2.42 secunde decat cel al urmatorului clasat, Dorin Georgel Alexandrescu (VW Golf MK1). Al treilea automobil istoric al primei manse de concurs a fost Adrian Bortica (BMW 1602).

Clasamentele finale se vor definitiva dupa cea de-a doua mansa de concurs, timpii celor doua manse cumulandu-se.

Dan Terea
Echipa Autorally

Raliuri

  • CNRD
  • ERC
  • Sprint
  • WRC

Coasta

Super Rally

Altele

  • Stiri