TESS Rally

Brasov, 18 oct. - 19 oct. 2019
www.raliulbrasovului.ro

>


  Clasamente 2019
 Clasamente complete


  Suntem pe Facebook

Vali Porcisteanu, afara din joc. Pilotul DTO Rally Team detaliaza problemele avute in prima zi a TESS Rally 48

Data: 18 Octombrie 2019 / Raliuri

Din pacate, nu doar pentru el dar si pentru spactacolul in sine, Vali Porcisteanu a abandonat TESS Rally 48, etapa la care a venit sa se dueleze cu Simone Tempestini pentru titlul de campion national absolut. Vallino ne-a facut un rezumat al acestei zile dificile.


                                                                            Foto: RallyZoom.ro

Vali Porcisteanu: "Am avut probleme inca de la shakedown. Am atins acel pragulet de beton unde a patit-o si Mihai Manole, dar am reparat masina. In ora avuta la dispozitie, baietii au reusit sa puna la loc tot ce s-a stricat acolo, bratul rupt, surubul, planetara care iesise. Masina era 90% OK, doar directia mai avea cateva mici probleme dar care nu ne-au incurcat foarte tare. Am luat un start bun pe Sacele. Am avut un ritm foarte bun pana spre urcarea de la acele celebre unde stau spectatorii, urcarea din padure a fost foarte buna, dupa care am simtit ca s-a inmuiat ceva pe fata, la suspensie. Prima data am crezut ca este o problema de amortizor, cauzata de impactul de la shakedown. Dupa alti cativa kilometri, masina a inceput sa cearna foarte mult, sa plimbe fata, asa ca am crezut ca s-a slabit ceva la directie, vreo bieleta, vreun brat. Efectiv era greu sa mergi pe drum drept.

Am mers incet inca vreo 2-3 kilometri si am oprit unde a fost loc, la intersectia cu drumul spre Predeal, acolo constatand ca aveam pana pe ambele roti din fata. Nu de tot, dar erau foarte moi, probabil 0.2 - 0.3 bari presiune. Aveam o singura roata de rezerva. Am continuat asa pana la sosire, roata dreapta dezintegrandu-se de tot. Pe rand, ne-au prins Simone si Giri, lasandu-i sa treaca, dupa care, fix in sosire ne-a prins si Sebi (nr. Barbu), trecand linia de sosire amandoi, la pachet.


                                                                                    Foto: Pixi

Ne-am oprit la stop, am schimbat roata din care mai ramasese doar janta, iar cea de pe stanga am mutat-o pe spate. Din pacate, pe etapa s-a dezintegrat si aceasta, nemaiavand nicio sansa. Asadar, se terminase raliul pentru noi, pentru ca doar cu o roata de rezerva si doua pene nu aveam ce sa mai facem. Chiar si daca ar fi fost sa continuam, sa ne chinuim, cu 3 roti nu puteam face mare lucru in lupta la titlu, noi avand nevoie de punctaj maxim aici.

Maine vom participa in super rally doar pentru placerea noastra si pentru spectatori, sa ne bucuram de probele de la Sacele si Glejarie, nemaicontand nimic din punct de vedere al punctelor. Simone, daca termina prima zi, si a mai ramas doar superspeciala, s-a rezolvat clasamentul. Astea sunt raliurile, toate problemele fac parte din joc. Nu trebuie sa fim suparati pentru ca asa este viata. Trebuie sa ne bucuram de ce avem indiferent de rezultat; ca suntem intregi, sanatosi si ca plecam acasa pe picioarele noastre.

Imi pare rau ca nu ajungem pe superspeciala, am fi incercat sa facem spectacol chiar si daca am fi pierdut timp, dar speram ca maine sa recuperam aici si sa ii incantam pe spectatori cu evolutia noastra cel putin din punct de vedere vizual."

Dupa primele doua speciale, Simone Tempestini conduce TESS Rally 48, fiind urmat de Sebastian Barbu si Dan Girtofan. Barbu a fost mai rapid pe prima speciala, Sacele 1 (23.6 km), insa Simone a recuperat pe cea de a doua, Glejarie 1 (13.5 km) urcand pe prima pozitie a clasamentului.

Clasamentul raliului dupa desfasurarea primelor doua probe speciale:

Dan Terea
Echipa AutoRally

Raliuri

  • CNRD
  • ERC
  • Sprint
  • WRC

Coasta

Super Rally

Altele

  • Stiri