Trofeul Opel

Brasov, 12 oct. - 13 oct. 2019

>


  Clasamente 2019
 Clasamente complete


  Suntem pe Facebook

Aniversare cu victorie pentru Catalin Cedric Ghigea!

Data: 10 Aprilie 2019 / Coasta

La patru ani de cand a participat la prima ei cursa in Romania, Phoenix inregistreaza o noua victorie. A douazeci si saptea victorie din ilustra ei cariera in campionatele din Romania.


Foto: Catalin Stoia - SIMCAT

Asa cum a devenit o traditie in campionatele de automobilism sportiv romanesti, sezonul incepe in zona Brasovului.  Weekendul trecut a programat prima etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta, etapa desfasurata pe Valea Cetatii de langa Rasnov. Lunile grele de asteptare au luat sfarsit si pauza indelungata a atras la start un numar impresionant de sportive, spectator si automobile. Printre acestea s-au numarat si 8 elegante automobile istorice de competitie.


Foto: Catalin Stoia - SIMCAT

Automobilele istorice nu mai sunt de mult cenusaresele campionatului. Sunt deja o prezenta statornica si competitiva in peisajul automobilistic sportiv autohton. Printre acestea, Phoenix, o Alfa Romeo Alfetta GTV de grupa 2 din 1975 a strans un numar mare de sustinatori pe traseu si in parcul de service. Phoenix nu s-a rusinat si a evoluat dezinvolt printre suratele ei mai tinere primind aplauze, incurajari si zambete. Weekendul a decurs perfect, fara nazuri si Phoenix a mers din ce in ce mai bine de la o mansa la alta.

“Sambata am fost un pic deconectat si cam prea relaxat. Am savurat prea mult atmosfera curselor si nu m-am concentrat suficient la timpii realizati. Nici duminica nu a inceput altfel. Dupa prima mansa de concurs, un prieten bun m-a oprit cand coboram spre parcul de service si mi-a multumit ca nu l-am dezamagit. Nu am inteles si am cerut lamuriri. Mi-a spus ca inca de sambata a spus ca voi reusi doua minute si nouasprezece secunde (timpul primei manse de concurs). Si ca daca ma enerveaza cineva o sa reusesc chiar doua minute si saptesprezece secunde.


Foto: Catalin Stoia - SIMCAT

Parca abia atunci am realizat ca nu am fost prea atent la timpi. In a doua mansa Phoenix a oprit cronometrul la doua minute si saptesprezece secunde si i-am trimis prin mesaj ca nu sunt nervos.

As vrea sa multumesc Auto Blic pentru un concurs organizat ireprosabil si publicului foarte numeros care a fost asa de generos cu noi, pilotii. De asemenea, as vrea sa ii multumesc prietenului Edwin Keleti pentru ca a ales sa debuteze la clasa istoricelor cu o Dacia Sport, fosta vicecampioana nationala la raliuri la mijlocul anilor 80. Ii doresc o cariera lunga si frumoasa la istorice.

Sa ne vedem cu bine curand la Raliul Argesului unde voi fi prezent alaturi de Andrei Barbu – copilot, de inimoasa si generoasa echipa de asistenta tehnica, Varu’ Nicu Motorsport dar si de noua masina de concurs, masina ce va fi prezentata curand.” a declarat Catalin-Cedric Ghigea.

Partenerii lui-Catalin sunt Autoitalia, importator Alfa Romeo, publicatia RacingWheels, Foerch, Motul, echipa de asistenta Varu’ Nicu Motorsport si Oldtimer Studio.

Comunicat de presa

Raliuri

  • CNRD
  • ERC
  • Sprint
  • WRC

Coasta

Super Rally

Altele

  • Stiri