Sezon încheiat cu bine pentru ROTAC
Ultima etapă din Campionatul Național de Time Attack ROTAC a avut loc în weekendul 10 - 11 Septembrie, competiția desfășurându-se pe circuitul Motorpark România.
Adrian Ionescu a venit la această etapă cu un BMW Z4 și reușește să câștige la clasa Street cu un timp de 2:01.381. Pe locul 2 s-a clasat Ciprian Cândea - Renault Megane RS (2:03.808), pilot al echipei Bad Petunia Racing Team, iar Bogdan Ariciu - BMW 235 (2:03.404) vine pe 3.
Radu Ariciu - Audi S3 (1:58.000) este câștigătorul clasei Tuned. Poziția secundă a podiumului i-a revenit lui Ștefan Garbi - VW Golf 5 (1:58.614). Podiumul clasei a fost închis de Sergiu Ioan Ungur - Hyundai i30 N (1:59.916).
Horațiu Gabriel Daringa - Subaru Impreza WRX STI (1:55.462) obține victoria la Super Sport, el fiind urmat de pilotul sosit de peste Prut, Alexandr Mirosnicov - Honda Civic Type R (1:54.887) ce termină pe 2, iar Vitalie Munteanu - Porsche Boxter S (1:55.656) ajunge pe 3.
Liviu Grandori - Honda Civic Type R (1:55.219) învinge la Race în fața lui Adrian Vintilă - BMW M2 Competition (1:51.982), de altfel ei fiind singurii concurenți la această clasă.
Pilotul echipei Bad Petunia Racing Team, Răzvan Hodea - BMW E36 (1:49.126) își adjudecă victoria la Pro. Locul 2 a fost ocupat de Dorin Balea - Porsche Cayman V8 (1:57.607) și Marius Sava - Audi TT (1:58.337) vine pe locul 3.
Valentin Crețu - Ford Focus RS (1:56.913) câștigă la ClubPro în fața lui Daniel Călin - Renault Megane RS (1:57.827) și devine campionul acestei clase. Sorin Dorel Mureșan - BMW E36 (1:59.934) închide podiumul.
După o luptă intensă pentru întâietatea în campionat, Marius Ionică - VW Golf (1:58.491) este triumfător la Pocket Rocket și devine campionul clasei. Andrei Bem - Honda Civic (2:00.748) sosește pe locul 2, fiind câștigătorul cursei de sprint. Lorant Ferencz - Honda Civic (2:00.851) ajunge pe 3.
Denis Constantin Mihai - Citroen C2 VTS (2:04.988) a fost cel mai rapid la Pocket Rocket Super 6. Victor Ionescu - Citroen C2 VTS (2:05.505) și Andi Mararu - Citroen Saxo VTS (2:06.180) ocupă celelalte două locuri ale podiumului final.
Deja campion la Super Sport, Tudor Beștea a venit la această etapă cu un spectaculos Porsche 911 GT3 RS și a reușit să obțină cel mai rapid timp al etapei, 1:46.902 și câștigă grupa Supercars.
Pe lângă BMW M2 Competition, Adrian Vintilă a mai participat la această etapa și la GT Pro cu un VW Golf TCR, iar cronometrul s-a oprit la 1:47.772.
Cam așa s-a prezentat ultima etapă din sezonul 2022 al ROTAC. Campionii acestui an sunt următorii sportivi:
- Street - Adrian Ionescu - BMW M120D
- Tuned - Radu Ariciu - Audi S3
- Super Sport - Tudor Beștea - Porsche Cayman GTS
- Race - Adrian Vintilă - BMW M2 Competition
- Race + - Dani Oțil - KTM X-Bow
- Supercars - Tudor Beștea - Porsche 911 GT3 RS
- Pro - Răzvan Hodea - BMW E36
- Club Pro - Valentin Crețu - Ford Focus RS
- Pro Extreme - Alex Mirea - Ligier JS P4
- GT Pro - Armando Battochi -Ferrari 458 Challenge
- Pocket Rocket - Marius Ionică - VW Golf
- Pocket Rocket Super 6 - Denis Constantin Mihai - Citroen C2 VTS
- Juniors Cup - Denis Constantin Mihai - Citroen C2 VTS
În acest an, toate etapele din ROTAC au fost transmise live pe Youtube - Federația Română de Automobilism Sportiv și Facebook - ROTAC, comentariul fiind asigurat de Stef Raita și Cristina Lazăr.
Vă mulțumim că ne-ați fost alături și în acest an, fie de la fața locului sau de acasă, iar pregătirile pentru sezonul 2023 deja au început și vă asigurăm că noul sezon va fi unul spectaculos!
ROTAC este sprijinit de Nankang Motorsport Europe, SRZ Powdercoating, TCM Tuning, Pro Detaling, TF Service, Racing Nick, Smart Driving Romania, fiind organizat în parteneriat cu MRT Motorsport, sub egida FRAS.
Comunicat de presă